آمار

Thursday, October 28, 2010

برادر رئيس جمهور: چرا کسي به من گیر نمی دهد؟


وي گفت كه در سخنراني‌هايي متعددي به نقش و رفتار و گفتار برخي افراد مساله دار پرداخته‌ام و اين كار را همچنان ادامه مي‌دهم تا ذهن افكار عمومي روشن‌ شود.

برادر رئيس جمهور که مدتها است در خصوص برخي نزديکان رئيس جمهور و برخي سياست هاي غلط فرهنگي به افشاگري مي پردازد، اخيرا گفته است که چرا کسي به اين افشاگري ها به من گير نمي دهد تا من در يک محکمه صالح واقعيت ها را بيش از آنچه هست مطرح کنم.

به گزارش جهان، وي با بيان اينکه اگر اين حرف ها غلط است چرا کسي نمي آيد از من شکايت کند بر ادامه افشاگري‌هاي خود از پشت‌پرده برخي از رفتارهاي نزديکان رئيس جمهور تاكيد كرد.

وي گفت كه در سخنراني‌هايي متعددي به نقش و رفتار و گفتار برخي افراد مساله دار پرداخته‌ام و اين كار را همچنان ادامه مي‌دهم تا ذهن افكار عمومي روشن‌ شود.

وي در جريان جلسات متعدد خود با گروه‌هاي دانشجويي و فرهنگي نسبت به چگونگي رفتار و گفتار نزديکان رئيس جمهور انتقاداتي را مطرح مي‌كند.

به گفته داود احمدي نژاد، يکي از اين آقايان با پول هنگفتي كه در اختيار دارد ارقامي نجومي به افراد مي‌پردازد و با اين وسيله درصدد محدود كردن دايره انتقادات از خود است.

No comments:

Post a Comment